close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אוהל אירועים מושלם לאירוע מיוחד

מערכת שורשכב חשוון, תשפג16/11/2022

הנכם מוזמנים ליצור קשר לפגישת ייעוץ ולהתחיל לחגוג יחד איתנו את האירוע המרגש שלכם שמבחינתנו, הוא ואתם, גולת הכותרת

תגיות:
צילום: bambuk-events.co.il

בשעה טובה הגיע הרגע שבו אתם חוגגים אירוע, וזו בהחלט סיבה נהדרת לשמוח וליהנות מהפקה נעימה ורגועה שבה תבחרו

צילום: bambuk-events.co.il
אוהל אירועים איכותי למיקום בטבע, או לקבלת פנים נעימה ומחבקת בכל מזג אוויר. היתרון עם ציוד לאירועים הוא שבאמצעות החדשנות של היום אפשר לערוך ולהפיק אירוע כמעט בכל מקום בטבע, ולווסת את מזג האוויר בהתאם למה לסוג הטמפרטורה בה אתם מעוניינים וכך ליהנות מאירוע נעים, בכל מצב.

אוהל אירועים – ככה חוגגים
אירועים הם החלק המרגש ביותר בחיינו. זוגות מאוהבים מצהירים על אהבתם בפני כל חבריהם והמשפחות הנרגשות. חגיגה של נסיך או נסיכה שהגיעו לעולם או אולי יום הולדת עגול, ומרגש שיש לציין אותו. אירוע, כמו אירוע, הוא בעל ייחודיות משלו. וכאשר אתם מפיקים ומכינים את האירוע זה רק הגיוני שתרצו שיהיה מושלם מכל בחינה אפשרית החל מאטרקציות ועד לאלמנטים כמו אוהל אירועים להשכרה שיכולים לשנות את כל האירוע לטובה.

זה לא באמת משנה איזה אירוע אתם חוגגים. תכנון של אירוע חייב להיות מדויק ומדוקדק על סמך רשימות מסודרות וע"פ סדר ללא דופי כאשר אתם מקפידים בעיקר על הפרמטרים העיקריים:

תקציב
התקציב הוא הפרמטר הראשון שבעצם קובע את סוג האירוע, את איכות האירוע ואת סגנון האירוע. ממנו מתחיל הכל, קבעו מראש את התקציב שלכם, עם קצת מקום לחריגות ותצליחו להגיע לסיטואציה שבה יהיה לכם אירוע מושלם, בהתאם למה שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

כמות מוזמנים
כמות המוזמנים מן הסתם מושפעת מהתקציב, אך חשוב לבנות רשימה ראשונית ולצמצם אותה בהמשך בהתאם. כך תוכלו להגיע לרשימת מוזמנים ריאלית, שתתאים גם לתקציב שלכם.

מיקום
מיקום האירוע רצוי שיהיה מרכזי שיהיה נגיש וקל לאורחים להגיע. יש לו השפעה משמעותית על איכות האירוע.

אוכל
לאוכל משמעות גבוהה מאוד על איכות האירוע, הוא זה שבאמת משאיר את הטעם הטוב בפה, תרתי משמע. יש להקפיד על קייטרינג נקי, סטרילי, ואיכותי המסתמך על ביקורות טובות, חוות דעת מצוינות והמלצות חמות.

אוהל אירועים – גם אפקטיביות וגם יוקרה
אם אתם אוהבים טבע, סביר מאד להניח שהאירוע שלכם הולך להיות ממוקם בנקודה כלשהי בטבע הפסטורלי והנעים. אם אכן בחרתם בטבע, לא בכדי עשיתם זאת, מדובר על אירועי בוטיק שקיבלו תאוצה משמעותית בשנים האחרונות ומביאים עמם אווירה נעימה, פסטורלית ומחבקת לכל סוג של אירוע.

אוהל אירועים במקרה זה מביא לאפקטיביות מקסימלית. הצללה עם פתרון למיזוג, לקירור ולחימום כך שתוכלו לנצל את היכולת לקיים אירועים גם בשיא החורף, וגם בשיא הקיץ ובשלווה.

חברה מקצועית עבור השכרת אוהל אירועים תדע להתאים לכם אוהל בהתאמה אישית וזאת בהתאם לכמות המוזמנים, סגנון האירוע, והעונה בה האירוע מתקיים. כל אלו לצד מקצועיות ברמה גבוהה, ושירות נעים, אדיב ומכיל.

במבוק הפקות אירועים הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה להעניק מענה איכותי ויעיל ללקוחותיה ולכל סוגי האירועים. אנחנו נותנים דגש מעל הכל ומתוך אהבת אדם על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו. בין אם אתם מחפשים אוהל אירועים להשכרה ובין אם אתם מחפשים פתרונות הצללה אחרים.

חברת במבוק הפקות אירועים פועלת באזור הצפון ומעניקה שירות מכל הלב גם בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים מקיפים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג ובהתאמה אישית. אנו מתמחים בהקמת הצללות, בבניית אוהלים, הקמת פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים והפיכתם לאירוע מיוחד.

הנכם מוזמנים ליצור קשר לפגישת ייעוץ ולהתחיל לחגוג יחד איתנו את האירוע המרגש שלכם שמבחינתנו, הוא ואתם, גולת הכותרת.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה